1
        

Zelts vai sudrabs? Uzzini, ko tava izvēle liecina par tavu personību!

 
14/02/2018
 
Kurš gan nav dzirdējis to, ka katrai krāsai ir sava nozīme. Piemēram, zilā krāsa ir mīļākā gandrīz pusei pasaules iedzīvotāju, un tā simbolizē veiksmi, gudrību un mieru.

Viena krāsa ir spējīga nomierināt, bet kāda cita gluži pretēji – izraisa mūsos nemieru, tāpēc mums pilnīgi noteikti būtu jāizvērtē, kādas krāsas ieviest savā interjerā dizainā, apģērbā un aksesuāros!
Šoreiz pievērsīsimies zelta un sudraba toņiem, respektīvi, pasaki mums, kura no šīm abām krāsām tevi saista vairāk, un mēs tev pastāstīsim, ko tas atklāj par tavu personību!

Cilvēki, kurus pievelk sudrabs, tradicionāli ir vieni no visradošākajiem, vislabāk sevi izsaka rakstniecībā vai glezniecībā. Jūs esat cilvēki, kuri mīl pārmaiņas, jo tās jums palīdz saglabāt svaigu skatu uz dzīvi un padara to aizraujošāku. Lai orientētos šajā pasaulē, jūs esat tendēti paļauties uz savu intuīciju. Pateicoties šim slēptajam resursam, jūs spējat izkļūt pat no vissarežģītākajām situācijām.

Ikdienas dzīvē jūs izskatāties visnotaļ ieturēti, taču īpašos gadījumos ar savu ārējo izskatu spējat apburt pilnīgi visus. Tādos brīžos jūs uz visiem skatāties no augšas un pret tiem, kas nav tikpat eleganti kā jūs, varat izturēties diezgan zemiski. Jūs mīlat mūsdienīgas un futūristiskas lietas, kā arī jūs pievelk profesijas, kas saistītas ar dizainu.

Šie cilvēki ir apveltīti ar kādu ļoti vērtīgu īpašību – blakus jums tuvie cilvēki jūtas pa īstam mīlēti un svarīgi. Jūs esat ļoti veiksmīgi lietišķajos un finanšu jautājumos, varat sevi saukt par patstāvīgiem. Tam gan ir arī sava negatīvā puse. Jums vajadzētu iemācīties rīkoties ar naudu daudz prātīgāk un pārstāt pirkt nekam nevajadzīgas lietas. Jūs esat kompānijas dvēseles, mīlat skaļas ballītes, grandiozas svinības un lietišķas sanāksmes.

Cilvēki, kuri apģērbā vai rotās tiecas pēc zelta krāsas, ir izteikti līderi, kuriem var būt ļoti augstas prasības. Jums ir jāmācās nostādīt sev reālistiskus mērķus, lai nepārslogotu sevi – gan fiziski, gan emocionāli. Šīm personībām vispiemērotākais ir darbs PR sfērā, pārdošanā (it īpaši nekustamā īpašuma) vai modes industrijā.

Avots: aizlase.lv

Atpakaļ